Vi vil skape en arena for dialog, og vise frem mulighetene som ligger hos Lundin Energy Norway i dag og i fremtiden. Og ikke minst vil vi fokusere på hvordan vi sammen med leverandørene kan utforske nye ideer, nye løsninger og finne nye svar.
Program
Del 1: kl. 09.00 – 11.30
- Innledning: På lag med leverandørene
- Leting og reservoar: Nye funn og økt utvinning
- Drift: Hvordan leverandørene kan bidra til stabil og sikker produksjon
- Norsk sokkel: Slik vurderer Norsk olje og gass aktivitetsnivået i årene fremover
- Feltutvikling: Lundins kommende prosjekter
- Supply Chain: Krav og forventninger til Lundins leverandører
- Boring: Effektive rigger – trygge operasjoner
- Leverandørenes perspektiv: Innspill fra en aktør og fra Norsk Industri
Del 2: fra kl. 12.00 –
Vi gir din bedrift mulighet til å møte sentrale personer i Lundin. Alle relevante avdelinger i Lundin Energy Norway har satt av tid fra kl. 12 og utover. Vi setter opp 10 minutters «speed-møter» bedriftsvis på Teams. Dere må gjerne stille med flere representanter i møtet.
Har dere konkrete innspill, forslag eller noe dere kan tilby som vi bør vite mer om – eller at vi rett og slett kjenner bedriften deres for dårlig? Meld deres interesse for et «speed-møte» her. Husk å velge den avdelingen som er mest relevant for dere.
(Om du er usikker på om din bedrift vil ha «speed-møte» kan du melde deg på del 1 nå, og heller gå inn senere for å melde på til del 2.)
Er dere ennå ikke leverandør?
Vår Supply Chain-avdeling gir i Del 2 en gjennomgang av hvilke formelle krav vi stiller til nye leverandører. Dere kan melde dere på dette når dere går inn i påmeldingssystemet.
Vi sender møteinnkallinger til Del 2 basert på responsen.
Påmeldingsfrist onsdag 10. februar.
Vi ser fram til å møte dere digitalt 17. februar!